یاد مرگ موجب چشیدن شیرینی مناجات با خداوند می شود
کد خبر: 3749201
تاریخ انتشار : ۰۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۵
نماینده ولی فقیه در گیلان:

یاد مرگ موجب چشیدن شیرینی مناجات با خداوند می شود

گروه اجتماعی ـ آیت الله فلاحتی، با بیان اینکه یاد مرگ موجب چشیدن شیرینی مناجات با خداوند می شود، اظهار کرد: دشمنی با دشمنان خدا و یاد نعمت های او از مواردی است که انسان می تواند لذت مناجات را درک کند.

یاد مرگ موجب چشیدن شیرینی مناجات با خداوند می شود

به گزارش ایکنا از گیلان، آیت الله رسول فلاحتی، نماینده ولی فقیه در استان گیلان روز گذشته، 31 شهریور در مراسم سوگواری سیدالشهداء(ع) که در مصلی امام خمینی(ره) رشت برگزار شد، با اشاره به روایتی از امام سجاد(ع)، اظهار کرد: مناجات و سخن گفتن با خداوند با هیچ لذتی در دنیا قابل مقایسه نیست.

وی ادامه داد: اموری که اهل بیت(ع) در مورد لذت مناجات و دلدادگی با خداوند بیان کردند برای انسان قابل درک نیست.

امام جمعه رشت، در ادامه با بیان اینکه سیاست از نگاه اهل بیت(ع) بدون دروغ و تزویر است، تصریح کرد: زهد و بی توجهی به دنیا موجب می شود انسان مقهور قدرت نشود.

آیت الله فلاحتی، امام(ره) و مقام معظم رهبری را نمونه های دنیای امروز دانست که مقهور و اسیر قدرت نشدند و بیان کرد: امام( ره) از نمونه های بارز سلوک علوی در عصر معاصر بود و حتی ذره ای مقهور قدرت نشد.

وی با اشاره به اینکه امامان(ع) به ما آموختند فریب دنیا را نخوریم، عنوان کرد: اگر انسان خودسازی نداشته باشد، زمانی که وارد جامعه می شود، ویرانگری او بیش از سازندگی اش است.

نماینده ولی فقیه در گیلان، به سجده امام(ره) حتی در آخرین لحظه های حیات ایشان اشاره کرد و گفت: نمونه امام(ره) برای جامعه ما کفایت می کند و امروز مقام معظم رهبری در همان مسیر حرکت می کند.

آیت الله فلاحتی، با بیان اینکه یاد مرگ موجب چشیدن شیرینی مناجات با خداوند می شود، اظهار کرد: دشمنی با دشمنان خدا و یاد نعمت های او از دیگر مواردی است که انسان می تواند لذت مناجات را درک کند.

انتهای پیام

captcha